Κρίση και Κοινωνικό Περιθώριο στο Σύγχρονο Ελληνικό Κινηματογράφο

Ι. Το κοινωνικό περιθώριο και ο υπόκοσμος- μια ιστορική ανασκόπηση

Γιατί υπάρχει ο υπόκοσμος; μα επειδή υπάρχει ο κόσμος.

Νίκος Τσιφόρος, Τα Παιδιά της Πιάτσας

Το ελληνικό σινεμά και η δεκαετία του '90

«Κάποτε υπήρχε ελάχιστο παρόν, όσο ακριβώς χρειαζόταν ώστε να μην ξεχνιέται η μέρα, να μην λυγίζει κάτω από το βάρος των αιώνων. Τότε ήταν συμπαθητικό το παρόν, ήταν ντροπαλό, άκουγε τους μεγαλύτερους του, περίμενε την σειρά του, δεν έβγαζε γλώσσα, δεν κρατούσε κακία, έλεγε τον πόνο του. Τότε ήταν τρυφερό το παρόν γιατί είχε καεί η γούνα του από τον έρωτα.

Subscribe to Έλληνες Σκηνοθέτες